DSpace Repository

Belleğin Labirentinde Geçmiş Üzerine Bir Deneme: Neden Hatırlamak?

Show simple item record

dc.contributor.author Uluç, Güliz
dc.contributor.author Yılmaz, Mehmet
dc.date.accessioned 2022-08-17T08:09:18Z
dc.date.available 2022-08-17T08:09:18Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation YILMAZ Mehmet, ULUÇ Güliz, “Belleğin Labirentinde Geçmiş Üzerine Bir Deneme: Neden Hatırlamak?”, Mehmet Yılmaz, Güliz Uluç, ileti-ş-im, Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi Hakemli Akademik Yayını, Sayı: 8, ss. 187- 210, 2008. en_US
dc.identifier.uri http://earsiv.odu.edu.tr:8080/xmlui/handle/11489/2833
dc.description.abstract "Toplumların geçmişleriyle medya dolayımlı ilişkileri ve bu ilişkide etkili olan faktörler nelerdir?" sorularına yanıt arayan çalışmada, ATV'de yayınlanan "Hatırla Sevgili" adlı 'dönem dizisi' üzerinden geçmiş, bellek, hatırlama olguları ele alınmaya çalışılmaktadır. en_US
dc.description.abstract In the study, which is trying to find an answer about the past of societies regarding their relationships with media and such a question as what are the effective factors on these relationships, the events of the past, memory and remembrance phenomenon are endeavoured to deal with the epochal serial "Hatırla Sevgili" broadcasted in ATV television channel. en_US
dc.language.iso tur en_US
dc.publisher Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi Hakemli Akademik Yayını en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.subject "Hatırla Savgili", 27 Mayıs 1960, Yassıada Duruşmaları, medya, bellek, geçmiş, hatırlama en_US
dc.subject "Hatırla Sevgili", 27 May 1950, Yassıada Trails, media, memory, past, remembrance en_US
dc.title Belleğin Labirentinde Geçmiş Üzerine Bir Deneme: Neden Hatırlamak? en_US
dc.type article en_US
dc.contributor.department Ordu Üniversitesi en_US
dc.contributor.authorID TR13011 en_US
dc.contributor.authorID TR13735 en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account