DSpace Repository

İlköğretim Okullarındaki Stratejik Planların Taklitçi Eşbiçimcilik Düzeylerine İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşleri

Show simple item record

dc.contributor.author Arslan, Mehmet
dc.contributor.author Zayimoğlu Öztürk, Filiz
dc.date.accessioned 2022-08-16T10:32:28Z
dc.date.available 2022-08-16T10:32:28Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi (YYU Journal Of Education Faculty),2014,Cilt:XI, Sayı:I,96-113 http://efdergi.yyu.edu.tr en_US
dc.identifier.uri http://earsiv.odu.edu.tr:8080/xmlui/handle/11489/1871
dc.description.abstract Bu çalışmanın amacı, Van ilinde bulunan ilköğretim okullarında hazırlanan stratejik planların taklitçi eşbiçimcilik düzeylerine ilişkin yönetici ve öğretmen görüşlerinin belirlenmesidir. Araştırmacı tarafından geliştirilen görüşme formu stratejik planlama sürecine katılan 40 katılımcıya uygulanmış ve içerik analizi ile incelenmiştir. Görüşme formlarından elde edilen veriler ışığında söz konusu planların birbirlerinden yararlanarak hazırlandıkları yani taklitçi eşbiçimcilik anlamında birbirlerine benzediği sonucuna ulaşılmıştır. en_US
dc.description.abstract The aim of this study the mimetic isomorphism levels on strategic plans that are prepared at primary schools in Van province is to determine the opinions of teachers and administrators. The interviewing form improved by the researcher was applied to 40 subjects and context analyzes were done. In the light of the data taken from the interviewing forms, it can be easily said that these plans were similar to each other; in other words, these plans were prepared as mimetic isomorphism. en_US
dc.language.iso tur en_US
dc.publisher YYÜ Eğitim Fakültesi Dergis en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.subject İlköğretim en_US
dc.subject Mimetic Isomorphism en_US
dc.subject Primary Education en_US
dc.subject Strategic Plan en_US
dc.subject Stratejik Plan en_US
dc.subject Taklitçi Eşbiçimcilik en_US
dc.title İlköğretim Okullarındaki Stratejik Planların Taklitçi Eşbiçimcilik Düzeylerine İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşleri en_US
dc.title.alternative Administrators and Teachers’ Opinions About The Determination Of Mimetic Isomorphism Levels On Strategic Plans of Primary Schools en_US
dc.type article en_US
dc.contributor.department Ordu Üniversitesi en_US
dc.contributor.authorID TR10408 en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account