Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 41-50 of 84 (Search time: 0.031 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2022İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Fonolojik Farkındalık Düzeyleri ile Akıcı Okuma Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesiSulak Erkam, Süleyman; Özkul Türkeli, Sevil; Ordu Üniversitesi; Sosyal Bilimler Enstitüsü; 0000-0003-4042-891X
2022Dijital Hikâye Oluşturmanın İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Akıcı Okuma Becerilerine EtkisiSulak Süleyman, Erkam; Karaoğlu, Adem; Ordu Üniversitesi; Sosyal Bilimler Enstitüsü; 0000-0003-4042-891X
2022Kudüs’ün Fethine Kadar Haçlı DonanmalarıProf. Dr. Ayan, Ergin; Erol, Ümit; Ordu Üniversitesi; Sosyal Bilimler Enstitüsü; 0000-0003-4552-6164
2022Hüseyin Nihal Atsız’ın Millet ve Medeniyet AnlayışıKuvancı, Cenan; Baki Mustafa, İslam; Ordu Üniversitesi; Sosyal Bilimler Enstitüsü; 0000-0002-1175-7071
2022Tasarımda Yaratıcı Düşüncenin Yansımaları Görsel Cinas ve RebusSabahat, Nihat Sezer; Gürsoy, Ahsen; Ordu Üniversitesi; Sosyal Bilimler Enstitüsü; 0000-0002-3479-9944
2022Okuma Becerilerinin Geliştirilmesinde Okuma Tiyatrosunun Kullanılması: Bir Eylem AraştırmasıKanık Uysal, Pınar; Köse, Semra; Ordu Üniversitesi; Sosyal Bilimler Enstitüsü; 0000-0003-1208-9535
2022Arap Dilinde Mecrurat Hucurat Suresi ÖrneğiSandıkcı, Cemal; Karahasan, Murselin; Ordu Üniversitesi; Sosyal Bilimler Enstitüsü; 0000-0001-5711-2845
2022Domestıc Realısm And Humour In Neıl Sımon’s Selected Plays: Brıghton Beach Memoırs (1983), Bıloxı Blues (1985), Broadway Bound (1986)Prof. Dr. Parlak, Erdinç; Şekerci, Emre; Ordu Üniversitesi; Sosyal Bilimler Enstitüsü; 0000-0002-7184-8709
2022Bir Sınıf Geliştirme Modeli Olarak Mındup Öğretim Programı: Durum ÇalışmasıProf. Dr. Özsoy, Kökhan; Altuntaş, Zeynep; Ordu Üniversitesi; Sosyal Bilimler Enstitüsü; 0000-0002-1250-624X
202258 Numaralı Amasya Şer‛İyye Sicil Defteri’nin Transkripsiyon ve Değerlendirilmesi (H. 1194-1195)Prof. Dr. Pul, Ayşe; Eyibil, Elif; Ordu Üniversitesi; Sosyal Bilimler Enstitüsü; 0000-0003-4322-7072