Please use this identifier to cite or link to this item:
http://earsiv.odu.edu.tr:8080/xmlui/handle/11489/2809
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Apaydınlı, Köksal | - |
dc.date.accessioned | 2022-08-17T07:55:58Z | - |
dc.date.available | 2022-08-17T07:55:58Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Apaydınlı, Köksal- Şentürk, Nezihe, Genel Lise Öğrencilerinin Kural Dışı Davranış Gösterme Eğilimlerinin Cİnsiyet, Sınıf ve Müzik Eğitimi Değişkenleri Açısından İncelenmesi, 2011, Karabük Üniversitesi Sosyal Bilgiler Enstitüsü Dergisi | en_US |
dc.identifier.uri | http://earsiv.odu.edu.tr:8080/xmlui/handle/11489/2809 | - |
dc.description.abstract | Bu araştırmanın amacı; genel lise öğrencilerinin kural dışı davranış gösterme eğilimlerini cinsiyet, okudukları sınıf ve aldıkları müzik eğitimi değişkenlerine göre incelemektir. Araştırma, tarama modelinin kullanıldığı betimsel bir çalışmadır. Araştırmanın evrenini 2009-2010 eğitim-öğretim yılında Ankara ilindeki resmi genel liselerde okuyan öğrenciler oluşturmaktadır. Örneklemini ise Ankara ilinin alt, orta ve üst sosyoekonomik düzeyindeki genel liselerin 10. ve 11. sınıfında okuyan 486 öğrenci oluşturmuştur. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Karabük Üniversitesi Sosyal Bilgiler Enstitüsü Dergisi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Müzik Eğitimi, Genel Lise, Ergenlik, Kural Dışı Davranış | en_US |
dc.title | Genel Lise Öğrencilerinin Kural Dışı Davranış Gösterme Eğilimlerinin Cİnsiyet, Sınıf ve Müzik Eğitimi Değişkenleri Açısından İncelenmesi | en_US |
dc.type | article | en_US |
dc.contributor.department | Ordu Üniversitesi | en_US |
dc.contributor.authorID | TR21387 | en_US |
Appears in Collections: | Müzik |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Apaydınlı_KBU Dergisi_KDD Eğilimleri (1).pdf | 22.42 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.