Please use this identifier to cite or link to this item: http://earsiv.odu.edu.tr:8080/xmlui/handle/11489/1890
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorÖztürk, Talip-
dc.contributor.authorZayimoğlu Öztürk, Filiz-
dc.date.accessioned2022-08-16T10:47:51Z-
dc.date.available2022-08-16T10:47:51Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citatione-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, Cilt 2, Sayı 3, 63-78.en_US
dc.identifier.urihttp://earsiv.odu.edu.tr:8080/xmlui/handle/11489/1890-
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı tarih öğretmen adaylarının öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı dersinde hazırladıkları materyaller ile ilgili çalışmalarını ve bu derse ilişkin görüşlerini ortaya koymaktır. Tarih öğretmen adayları formasyon eğitimleri sırasında “Öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı” adlı dersi almaktadırlar. Çalışma grubunu, 2014–2015 öğretim yılında bir devlet üniversitesinin pedagojik formasyon sertifika programında öğrenim gören 41 öğretmen adayı oluşturmaktadır. Çalışma nitel araştırma deseninde tasarlanmıştır. Elde edilen veriler içerik analizi ile çözümlenmiştir. Çalışma sonucunda tarih öğretmen adayları bu dersin kişisel ve mesleki gelişimlerine önemli katkılar yaptığını belirtmişlerdir.en_US
dc.description.abstractThe aim of this study is to present history teacher candidates’ materials prepared in the “instructional technologies and material design” course and their opinions about the studies they have experienced. History teacher candidates take “instructional technologies and material design” course during their formation education process. The study group consists of the 41 history teacher candidates who are students in a state university, formation education certificate program in 2014-2015 education year. This study is designed as a qualitative one. The data gathered was analyzed by content analysis method. The attendants expressed that the course contributed their personal and professional development.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publishere-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectHistory Teacher Candidatesen_US
dc.subjectInstructional Technologiesen_US
dc.subjectMaterial Designen_US
dc.subjectMateryal Tasarımıen_US
dc.subjectÖğretim Teknolojilerien_US
dc.subjectTarih Öğretmen Adaylarıen_US
dc.titleTarih Öğretmen Adaylarının “Öğretim Teknolojisi ve Materyal Tasarımı” Dersine Yönelik Uygulamaları ile Görüşlerinin İncelenmesien_US
dc.title.alternativeThe Investigation of History Teacher Candidates’ Applications and Opinions Towards “Instruction Technologies and Material Design” Courseen_US
dc.typearticleen_US
dc.contributor.departmentOrdu Üniversitesien_US
dc.contributor.authorIDTR10408en_US
dc.contributor.authorIDTR50557en_US
Appears in Collections:Temel Eğitim Bölümü

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
63-78 (1).pdf1.04 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.