Browsing by Author TR221575

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 11 of 11
Issue DateTitleAuthor(s)
2015Investigating the Ideal Teachers’ Qualifications Based on Repertory Grid Technique: A Phenomenological AnalysisSezer, Şenol; Ordu Üniversitesi; TR221575
2014İlköğretim Okullarında Zümre Öğretmenler Kurulu Çalışmalarının Etkililiği Üzerine Bir İncelemeAda, Şükrü; Akan, Durdağı; Albez, Canan; Sezer, Şenol; Ordu Üniversitesi; TR221575; TR33652
2015Okul Müdürlerinin Atama ve Yer Değiştirmelerine İlişkin Yönetici Görüşleri: Yeni Bir Model ÖnerisiSezer, Şenol; Ordu Üniversitesi; TR221575
2014Okul Müdürlerinin Yönetim Stillerinin Yönetim Kuramları Açısından DeğerlendirilmesiAkan, Durdağı; Sezer, Şenol; Ordu Üniversitesi; TR221575; TR33652
2014Okul Yöneticilerinin Liderlik Stilleri ile Okulların Öğrenen Örgüt Olma Düzeyi Arasındaki İlişkiAkan, Durdağı; Sezer, Şenol; Ordu Üniversitesi; TR221575; TR33652
2015Okul Yöneticilerinin Seçimle Belirlenmesine İlişkin Yönetici GörüşleriSezer, Şenol; Ordu Üniversitesi; TR221575
2014Okul Yöneticiliği, Yöneticilik Stilleri ve Yönetsel Değerlere İlişkin Yönetici ve Öğretmen GörüşleriAkan, Durdağı; Sezer, Şenol; Ordu Üniversitesi; TR221575; TR33652
2014Ortaöğretim Kurumları Yöneticilerinin Öğretim Liderliği Rollerini Gerçekleştirme Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından DeğerlendirilmesiAda, Şükrü; Akan, Durdağı; Sezer, Şenol; Ordu Üniversitesi; TR221575; TR33652; TR49396
2011Ortaöğretim Kurumu Yöneticilerinin Değişimi Yönetme YeterlikleriSezer, Şenol; Ordu Üniversitesi; TR221575
2014TKT 7-11 Sonuçlarına Göre Üstün Yetenekli Öğrencilerin Yetenek Alanlarının AnaliziSarıgül, Sedat; Sezer, Şenol; Ordu Üniversitesi; TR221575
2015Üstün Yeteneklilerin Sınıf İçindeki Olumsuz Davranışları ve Yönetilmesine İlişkin Öğretmen GörüşleriSezer, Şenol; Ordu Üniversitesi; TR221575