Browsing by Author Prof. Dr. Taş, Erol

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 8 of 8
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Animasyon ve Sanal Gerçekliğe Dayalı Rehber Materyallerin Bazı Öğrenme Ürünlerine Etkisi: Dolaşım Sistemi ÖrneğiProf. Dr. Taş, Erol; Yeşiltaş, Hacı Mehmet; Ordu Üniversitesi; Fen Bilimleri Enstitüsü
2019Astronomi Konusunda Modelleme ve Bilgisayar Destekli Öğretimin 7. Sınıf Öğrencilerinin Bazı Öğrenme Ürünlerine EtkisiProf. Dr. Taş, Erol; Tombul, Sedanur; Ordu Üniversitesi; Fen Bilimleri Enstitüsü
2022Fen Öğretiminde Analoji Kullanımının Akademik Başarı ve Fen Dersine Yönelik Tutuma Etkisi: Bir Meta Analiz ÇalışmasıProf. Dr. Taş, Erol; Sarıgöl, Jülide; Ordu Üniversitesi; Fen Bilimleri Enstitüsü; 0000-0003-4077-7351
2019GEMS Programının Kuvvet ve Hareket Ünitesinde 6.Sınıf Öğrencilerinin Temel Bilimsel Süreç Becerilerine ve Tutumlarına EtkisiProf. Dr. Taş, Erol; Aktürk, Çağla; Ordu Üniversitesi; Fen Bilimleri Enstitüsü
2023Okul Öncesinde 21. Yüzyıl Becerilerine Ulaşmada Stem YaklaşımıProf. Dr. Taş, Erol; Güler. Hatice; Ordu Üniversitesi; Fen Bilimleri Enstitüsü; 0000-0003-4077-7351; 0000-0001-7811-6642
2019Sanal Gerçeklik Uygulaması Destekli Fen Bilimleri Öğretiminin Öğrencilerin Bilişsel Düzeylerine, Üst Bilişsel Farkındalıklarına ve Sanal Gerçeklik Uygulamalarına İlişkin Tutumlarına EtkisiProf. Dr. Taş, Erol; Dağdalan, Gökhan; Ordu Üniversitesi; Fen Bilimleri Enstitüsü
2023Ters Yüz Sınıf Modeliyle İşlenen 8. Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Farklı Öğretim Yöntemlerinin Öğrencilerin 21. Yüzyıl Becerilerine EtkisiProf. Dr. Taş, Erol; Demirel, Hilal; Ordu Üniversitesi; Fen Bilimleri Enstitüsü; 0000-0003-4077-7351; 0000-0003-2731-8521
2023Yaratıcı Drama Yöntemine Dayalı Stem Temelli Çevre Eğitim Programının 60-72 Aylık Çocukların Bilimsel Süreç Becerilerine ve Çevresel Farkındalık Düzeylerine EtkisiProf. Dr. Taş, Erol; Tepe, Banu; Ordu Üniversitesi; Fen Bilimleri Enstitüsü; 0000-0003-4077-7351; 0000-0002-3428-8167