dc.contributor.author |
Bilis, Ö. Pınar |
|
dc.contributor.author |
İmançer, Dilek |
|
dc.contributor.author |
Yılmaz, Mehmet |
|
dc.date.accessioned |
2022-08-17T08:08:46Z |
|
dc.date.available |
2022-08-17T08:08:46Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.citation |
İMANÇER Dilek, BİLİS Ö. Pınar, YILMAZ Mehmet, Kitle İletişim Araçlarında İmajiner Kimliğin Kurgulanma Biçimleri: Bir Model Olarak Yıldız Olgusu, Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, Cilt: 3, Sayı: 3, ss. 101- 115, 2006. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://earsiv.odu.edu.tr:8080/xmlui/handle/11489/2832 |
|
dc.description.abstract |
İletişim teknolojilerinde yaşanan hızlı ve sürekli gelişmeler, toplumsal anlam ve değer sistemlerinde de karşılık bulmaktadır. Toplumların giderek daha fazla kitle iletişim araçlarına tabi kaldığı günümüzde, bu araçlarda yer alan sunumlar her ne kadar gerçek anlamda toplumda var olanın temsilleri olmasa da öyleymiş gibi algılanmakta ve bu temsiller araçlara tabi olanın anlam haritasını önemli ölçüde biçimlendirmektedir. |
en_US |
dc.description.abstract |
Rapid and constant improvements seen in communication technologies find their places in public's value and meaning systems as well. People encounter more and more mass media today when, although the representations in these media are not the presentations of those exist in real world,they are perceived as so, and these presentations significantly from the meaningmap of those subject to the media. |
en_US |
dc.language.iso |
tur |
en_US |
dc.publisher |
Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi |
en_US |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
en_US |
dc.subject |
Kitle iletişim araçları, temsiller, imajiner kimlik, özdeşleşme, yıldız olgusu, idol, mit, kurgulama biçimleri |
en_US |
dc.subject |
Mass media, representations, imaginer identity, identification, star fact, idol, myth, editing styles |
en_US |
dc.title |
Kitle İletişim Araçlarında İmajiner Kimliğin Kurgulanma Biçimleri: Bir Model Olarak Yıldız Olgusu |
en_US |
dc.title.alternative |
Editing Styles of Imaginer Identity in Mass Media: Star Fact as a Model |
en_US |
dc.type |
article |
en_US |
dc.contributor.department |
Ordu Üniversitesi |
en_US |
dc.contributor.authorID |
TR13735 |
en_US |