DSpace Repository

Tarih Öğretmen Adaylarının “Öğretim Teknolojisi ve Materyal Tasarımı” Dersine Yönelik Uygulamaları ile Görüşlerinin İncelenmesi

Show simple item record

dc.contributor.author Öztürk, Talip
dc.contributor.author Zayimoğlu Öztürk, Filiz
dc.date.accessioned 2022-08-16T10:44:13Z
dc.date.available 2022-08-16T10:44:13Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi Cilt 2, Sayı 3 (2015) en_US
dc.identifier.uri http://earsiv.odu.edu.tr:8080/xmlui/handle/11489/1884
dc.description.abstract Bu çalışmanın amacı tarih öğretmen adaylarının öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı dersinde hazırladıkları materyaller ile ilgili çalışmalarını ve bu derse ilişkin görüşlerini ortaya koymaktır. Tarih öğretmen adayları formasyon eğitimleri sırasında“Öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı” adlı dersi almaktadırlar. Çalışma grubunu, 2014–2015 öğretim yılında bir devlet üniversitesinin pedagojik formasyon sertifika programında öğrenim gören 41 öğretmen adayı oluşturmaktadır. Çalışma nitel araştırma deseninde tasarlanmıştır. Elde edilen veriler içerik analizi ile çözümlenmiştir. Çalışma sonucunda tarih öğretmen adayları bu dersin kişisel ve mesleki gelişimlerine önemli katkılar yaptığını belirtmişlerdir. en_US
dc.description.abstract The aim of this study is to present history teacher candidates’ materials prepared in the “instructional technologies and material design” course and their opinions about the studies they have experienced. History teacher candidates take “instructional technologies and material design” course during their formation education process. The study group consists of the 41 history teacher candidates who are students in a state university, formation education certificate program in 2014-2015 education year. This study is designed as a qualitative one. The data gathered was analyzed by content analysis method. The attendants expressed that the course contributed their personal and professional development en_US
dc.language.iso tur en_US
dc.publisher e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.subject History Teacher Candidates en_US
dc.subject Instructional Technologies en_US
dc.subject Material Design en_US
dc.subject Materyal Tasarımı en_US
dc.subject Öğretim Teknolojileri en_US
dc.subject Tarih Öğretmen Adayları en_US
dc.title Tarih Öğretmen Adaylarının “Öğretim Teknolojisi ve Materyal Tasarımı” Dersine Yönelik Uygulamaları ile Görüşlerinin İncelenmesi en_US
dc.title.alternative The Investigation of History Teacher Candidates’ Applications and Opinions Towards “Instruction Technologies And Material Design” Course en_US
dc.type article en_US
dc.contributor.department Ordu Üniversitesi en_US
dc.contributor.authorID TR10408 en_US
dc.contributor.authorID TR50557 en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account