Please use this identifier to cite or link to this item:
http://earsiv.odu.edu.tr:8080/xmlui/handle/11489/2866
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Altın,Funda | - |
dc.date.accessioned | 2022-08-17T11:27:30Z | - |
dc.date.available | 2022-08-17T11:27:30Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | ALTIN,FUNDA. (2013) Hindistan, Bangladeş ve Nepal’de Yükseköğretim Seviyesinde Sanat Eğitimi. Yayınlanmamış Tez (Doktora), Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü. | en_US |
dc.identifier.uri | http://earsiv.odu.edu.tr:8080/xmlui/handle/11489/2866 | - |
dc.description.abstract | Bu araştırmanın amacı, Hindistan, Bangladeş ve Nepal’de sanatçı/tasarımcı yetiştirmek için günümüzde yükseköğretim seviyesinde yürütülmekte olan sanat/tasarım eğitimini incelemek ve Türkiye’deki eşdeğer seviyede sanat/tasarım eğitimine yeni bakış açıları kazandırmaktır. | en_US |
dc.description.abstract | The aim of this research is to analyze the art/design education on higher educational level, which is being conducted in India, Bangladesh and Nepal at the present time, and to render Turkey’s art/design education on the same level gain new aspects. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Güzel Sanatlar Eğitimi Anabilim Dalı | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Güney Asya, Yükseköğretim Kurumu, Sanat Eğitimi | en_US |
dc.subject | South Asia, Higher Education Institution, Art Education | en_US |
dc.title | Hindistan, Bangladeş ve Nepal’de Yükseköğretim Seviyesinde Sanat Eğitimi | en_US |
dc.title.alternative | Fine Arts Education in India, Bangladesh and Nepal on Higher Educational Level | en_US |
dc.type | doctoralThesis | en_US |
dc.contributor.department | Ordu Üniversitesi | en_US |
dc.contributor.authorID | TR183655 | en_US |
Appears in Collections: | Seramik ve Cam |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
DoktoraTezi (1).pdf | 13.19 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.