Please use this identifier to cite or link to this item:
http://earsiv.odu.edu.tr:8080/xmlui/handle/11489/2806
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Aydar, Deniz | - |
dc.date.accessioned | 2022-08-17T07:54:23Z | - |
dc.date.available | 2022-08-17T07:54:23Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Aydar, D,Müzikte Batılılaşma Kapsamında 3. Selim ve 2. Mahmut ,2012, Odü Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi | en_US |
dc.identifier.uri | http://earsiv.odu.edu.tr:8080/xmlui/handle/11489/2806 | - |
dc.description | Yenilik ve batılılaşma kavramlarının egemen olduğu 18. yüzyıldan itibaren, 19. yüzyıla kadar olan dönemde Osmanlı toplumu, farklı şekillerde yönlendirilmeye çalışılmış, toplum gelenekselden batılılaşmaya doğru süreç yasarken, farklı araçlar kullanılmıştır. | en_US |
dc.description.abstract | Bu makalede, öncelikle, yenilik ve batılılaşma kavramları ortaya konularak, makalenin ana eksenini oluşturan sosyolojik yaklaşımlar tanımlanmış, ardından, bu iki padişahın ortaya koyduğu yenilikler bazındaki yaklaşımları ve toplumu yönlendirmeleri, sözüne edilen sosyolojik yaklaşımlarla açıklanmaya çalışılarak, sonuca doğru gidilmiştir. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Odü Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Batılılaşma, Yenilik, Müzikte Batılılaşma, Sosyolojik Yaklaşımlar, Müzikal Yenilikler | en_US |
dc.title | Müzikte Batılılaşma Kapsamında 3. Selim ve 2. Mahmut | en_US |
dc.title.alternative | 3. SELIM AND 2. MAHMUD IN THE CONTEX OF WESTERNIZATION IN MUSIC | en_US |
dc.type | article | en_US |
dc.contributor.department | Ordu Üniversitesi | en_US |
dc.contributor.authorID | TR14159 | en_US |
Appears in Collections: | Müzik |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
aydar_deniz.pdf | 207.41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.